Jak reklamować towar

Jeśli dostarczony towar posiada według Ciebie usterkę lub zawartość przesyłki jest niezgodna z Twoimi oczekiwaniami możesz skontaktować się z nami na e-mail: info@etroniks.net, aby wyjaśnić ewentualne rozbieżności.

W celu reklamacji towaru uprzejmie prosimy:

1.) pobrać i wypełnić formularz reklamacyjny dostępny pod adresem http://etroniks.net/ftp/fr.pdf

2.) wypełniony formularz spakować wraz z reklamowanym przedmiotem

3.) dostarczyć przedmiot na adres: Etroniks - Serwis, ul Ordona 7, 40-164 Katowice

Reklamacje rozpatrujemy niezwłocznie po otrzymaniu reklamowanego towaru. Twojej reklamacji nadamy unikalny numer pod którym będziesz mógł śledzić przebieg procesu reklamacyjnego. O działaniach i decyzji informujemy także drogą e-mail lub telefonicznie.