Jak zgłosić reklamację towaru?
W przypadku wystąpienia problemów z towarem zakupionym za pośrednictwem naszej firmy zapraszamy do kontaktu z nami.
W tym celu prosimy o przejście do formularza kontaktowego i wybranie tematu "Zgłoszenie reklamacyjne".
W zgłoszeniu prosimy o podanie:
Następnie pracownik sklepu w ciągu 24 godzin zweryfikuje Państwa zamówienie i przekaże drogą e-mail dalsze instrukcje postępowania w celu szybkiego rozwiązania problemu.
W przypadku wystąpienia problemów z towarem zakupionym za pośrednictwem naszej firmy zapraszamy do kontaktu z nami.
W tym celu prosimy o przejście do formularza kontaktowego i wybranie tematu "Zgłoszenie reklamacyjne".
W zgłoszeniu prosimy o podanie:
- szczegółowy opis usterki towaru - numer faktury/paragonu lub numer zamówienia lub imię i nazwisko osoby dokonującej zamówienie |
Następnie pracownik sklepu w ciągu 24 godzin zweryfikuje Państwa zamówienie i przekaże drogą e-mail dalsze instrukcje postępowania w celu szybkiego rozwiązania problemu.